#mh13



Varit i Göteborg hela dagen och gått runt på stan. Vi skulle även till Liseberg senare på eftermiddagen men då det spöregnade så skippade vi det och tog en fika istället. 
Jag och Emilia gick sedan efter det till Musikhjälpen buren som jag trodde var i Stockholm... men tydligen inte. Vi stod sedan där i ca 30 minuter och kollade på utanför då alla affärer var stängda och våra föräldrar var på Clarion. 

Vår skola har dragit in 3,000 kronor till Musikhjälpen under den senaste veckan vilket jag tycker är otroligt bra. Stina och jag gjorde affisher förra veckan/i början av denna - och sedan har vi stått ute och spritt ordet två gånger. Enda gången med hela klassen, och andra gången med ungefär halva.
 
Införskaffade mig endast ett läppstift ifrån Bobbi Brown idag. Stod även vid MAC en längre tid men det var fullt överallt och svårt att få hjälp bland alla människor så när jag äntligen fick uppmärksamhet så bad jag bara om ett prov för jag orkade inte stå där längre. Hittade även ett par skor på TopShop och en kappa på Zara (köpte dem inte) men ingen tur i klädväg inför jul. Börjar verkligen dra ihop sig nu, endast 10 dagar kvar ! Godnatt.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback