TGIF

 
 
Har idag jobbat med inventering hela dagen, altså räkna hyllor fulla med skruvar och liknande saker för att se att antalet stämmer osv. Jobbade i 8 timmar men tiden gick relativt fort ändå då jag hade med musik som vi spelade under hela dagen. Linda och jag jobbar på Måndag igen och hade tänkt att fixa naglarna på söndag, men det är absolut ingen idé längre då jag upptäckte att de blev ganska förstörda under dagen.
 
Ska imorgon städa och på Söndag fixa de absolut sista julklapparna, kanske även gå på bio - vi får se.
Har så otroligt mycket plugg framför mig under veckan som kommer så vet inte ens vart jag ska börja just nu, önskar att det var lov i tre månader helst så man kan ta allt i lugn och ro.
 
Igår var vi ute och åt med klassen på O'Leary's. Var kvar där i ca 2 timmar men tror inte så mycket utvecklades efter det ändå. Julavslutningen var rolig och tror våran film var ganska uppskattad. Kram.
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback