Highway don't care

 
Var otroligt trött när jag kom hem idag, så efter jag ätit och tagit en dusch sov jag en liten stund. Kollade sedan på Monsters University. Har verklige inte varit någon pluggdag idag men ska försöka göra lite Kemi imorgon och på Torsdag då jag har prov på Fredag. 
Har dock tid med min mattelärare på Torsdag efter skolan så ska väll sitta och plugga i ca två timmar då, så vet inte hur mycket Kemi jag kommer hinna med, även om det är nödvändigt.
Har helt missat fysiken också men får ta igen det i helgen då jag känner att det inte är en priotering just nu.
 
Känner dock fortfarande att allt är bra. Är så skönt att den mesta ångestfyllda stressen är borta, iallafall ett tag. Jag mår bättre nu och det är otroligt skönt. Har haft dagar de senaste två, tre åren då jag bara suttit hemma och gråtit i flera timmar utan att veta varför. I efterhand kanske jag inte gjorde det bästa beslutet med hur jag hanterade allt och vägrade att få hjälp. För det är något jag insett är så otroligt viktigt. Att våga ta hjälp om det är något som är jobbigt eller tynger en.
 
I bet you got a dead cell phone in your shotgun seat, I bet you're bending God's ear talking 'bout me.
You're trying not to let the first tear fall out, trying not to think about turning around. You're trying not to get lost in the sound but that song is always on, so you sing along.
I can't live without you, I can't live without you, baby, I can't live without I can't live without you. 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback