I'm from a thousand miles away

 
PHEW känner jag just nu. Pluggade fyra timmar kemi, och även om jag inte har någon koll över huvud taget så känns det bra att jag gått igenom och skrivit ner allt igen.
Efter mitt pluggande som tog slut ca 20 så tog jag en snabb dusch och något att äta. Har sen dess skrivit om mitt CV och Personliga brev och är faktiskt mer nöjd än någonsin med det. 
Om ni undrar varför jag gjorde det är det för att jag har bestämt mig att söka in till Marknadsgruppen på skolan. Jag hoppas faktiskt att jag kommer med då det verkar intressant och givande för vad jag vill göra i framtiden.
 
Ska försöka få ett par timmars sömn nu iallafall då jag måste upp tidigt och gå på coachtiden imorgon för att plugga matte, och förhoppningsvis gå igenom mitt misslyckade prov med min lärare.
Har lång dag imorgon då jag efter skolan har tid med privata matteläraren i två timmar, så lär komma hem runt halv åtta imorgon kväll och måste då duscha, så lär inte bli en tidig kväll tyvärr. Längtar redan tills imorgon är slut.
 
Ska försöka göra klart allt i helgen som jag har och bara ta nya tag på Måndag. Vill verklige inte hamna i djupt stress-läge igen för det är otroligt påfrestande för psyket. Men ikväll mår jag bra. Godnatt.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback