Living in the moment

Idag under Lunch på Frost (Stinas bild)
 
Idag har varit en bra dag även om Kemin imorse gick otroligt långsamt.
Vi såg på film under samhällskundskapen, Charlie Wilson's War, sen så hade jag Spanska men spenderade ca 5 minuter där om jag ska vara ärlig. Var lite mer lockande att ha musikquiz med Lucas och Filip.

Tjejerna ifrån klassen gick ut på Lunch idag igen vilket var mysigt - Även hunnit spendera lite tid med personer jag saknat på eftermiddagen idag och bara smårpratat lite. Började såklart regna sedan när jag skulle hem, och kom hem runt 18 då jag tog en timmes senare buss istället. 
 
Precis ätit lite och väntar nu på att hämta upp Anders ifrån tåget. Kram.
 
Wherever you are, no matter how far, I promise that I won't give up on you. They say out of sight means out of mind, but they couldn't be further from the truth 'cause I'm in love with you - Cody Simpson, Summertime of our Lives
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback