Away with my heart

Dålig update denna vecka men kännt mig ofokuserad och inte haft tillräckligt med vilja för att skriva.
I söndags hade jag och Linda gjort 3 rätters påsklunch till Olle så han kom hit en stund, efter det åkte vi bil till honom och på kvällen åkte vi på en fest som en utav klasserna på skolan hade anordnat.
 
 
Har bara tränat, ätit mat och planerat saker denna vecka. Plugg har det inte blivit mycket av trots att jag lovade mig själv det. Dagens pass blev dryga 1h långt men gick inte bra alls. Imorgon ska jag köra rygg och armar igen och hoppas det går bättre. Var på arbetsintervju idag för sommarjobb och får reda på hur det blir nästa vecka. Hoppas verkligen på det bästa men tror många har sökt - gäller dock att vara positiv. 
 
Har spenderat mycket tid ute denna vecka vilket känns bra då vädret varit helt underbart. Åkte in till stan för andra gången idag vid 17 tiden för att spendera några minuter med Lucas då det är svårt att hitta tid ibland. Blev enbart 45 min men det är bättre än ingenting.
 
 
Känns som jag tänker så mycket och det drar ner mitt humör. Jag vet vad som är bäst men känner att om något i mitt liv försvinner så har jag behovet att fylla det hålet direkt. Hatar att känna mig ensam och är rädd att det är precis vad jag kommer göra ett tag nu - men samtidigt vill jag inte lura mig själv till att tro något som inte är sant. Har alltid vänner att prata med om allt, och det vet jag, men det är annorlunda än att ha någon som ser på dig med kärlek istället för vänskap.
 
Om det är något jag vägrar att vara - så är det personen som nån umgås med för de inte kan hitta någon bättre för stunden. Man tar ofta inte vara på sina egna känslor lika bra som andras, men alla förtjänar att hitta nån som prioriterar dig över andra.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback