Boardwalk

2h30min styrketräning imorse. Träffade Oscar på gymmet runt 10 så skyndade på de sista övningarna och fick åka med honom till skolan vilket kändes rätt lyxigt. Inställd Svenska och därför slutade vi tidigt. Engelskan var endast förberedande inför nationella och annars har jag bara gått runt lite på stan.

Måste köpa en ny "vardagsring" då min tappat en liten sten och känns faktiskt tomt utan nån ring alls. Hoppas på att hitta nån på Onsdag/Torsdag då pengarna kommer in. Provade även två eventuella tröjor jag hade tänkt köpa till min födelsedag men ingen satt särskilt bra på mig. Var nästan säker att jag ville ha den ena då jag provat den tidigare och gillat den - Har nu lite smått panik över kläder för Måndag men hittar förhoppningsvis någonting iallafall.
 
Kändes ändå på något sätt skönt att vara tillbaka i skolan och träffa alla, speciellt när vädret är så bra och man kan sitta ute på lektionerna. Imorgon kanske jag ska till Hud igen men de hade endast telefontid 08-09 på morgonen och får därför ringa imorgon och se. Dock skulle det vara bra att veta i förväg då det inte är idealt att jag har smink när jag åker dit eftersom det förstör hela poängen. 
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback