It will never be the same

 
Vill gömma mig från mig själv. Hatar att kolla på min kropp och känner mig obekväm i den. 
Har hunnit med 4 träningspass denna vecka än så länge men känns aldrig som om det är tillräckligt. I Måndags körde jag 2h mage/armar. Igår kondition och mage igen. Idag har jag kört ben/rumpa och kursen tillsammans med Lovisa på kvällen. 
Känns lite jobbigt att komma hem runt 19.30 varje dag då jag inte får nån fritid utöver skola och träning längre känns det som då det första jag gör när jag kommer hem är att duscha och sedan äta något. Efter det är klockan redan 20.30 och jag försöker få in läxor i en timme eller två för att sedan sova eller se på nån serie.

Men imorgon är det påsklov. Slutar runt 15 och efter det tänkt åka till gymmet. Efter det komma hem och måla om mina naglar så de är fina tills på Fredagen - men vi får se. Godnatt.
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback