Notice Me

Äntligen påsklov. Pappa har åkt iväg till kusten under helgen och jag ville inte följa med. Inatt är jag själv då Linda också åker iväg i 1 dag men ska bara fokusera på att må bra och försöka att inte stressa nu. 
 
 
Efter skoldagen bestående av fysikplugg, engelska redovisning, heads up, skräckfilm och påskavslutning, så åkte jag till gymmet i dryga 1h30min för ett styrketräningspass. Blev endast armar idag men känns bra då jag fick in ett ganska bra flyt.
Har hunnit äta, duscha och ta en powernap på 5 min sedan jag kom hem och ser just nu på gårdagens Top Model avsnitt. Kroppen känns fortfarande stor och uppsvälld pga pms och gillar inte att det blir såhär men finns inte så mycket att göra åt det egentligen. 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback