Sunshine

 
Dagen har gått relativt fort ändå. Tar en vilodag från allt vad träning heter och satsar istället gärnet på de två pass jag har imorgon. Har körlektion vid 10 men tänkt att åka till stan så jag är på KMTI vid 8. Efter skolan har jag även 1,5h pass tilsammans med Lovisa och är faktiskt rätt nervös då vi ska börja med nya saker imorgon sade tränaren förra gången.
Har äntligen tagit tag i Biologi uppgiften som skulle varit inne förra veckan och ska försöka få klart den innan Fredag, fick även godkänt på Fysikprovet vilket jag var helt inställd på att jag inte skulle. Är så otroligt skönt när det blir så på något sätt, då man verkligen gått och förberett sig på det värsta men man blir positivt överaskad av sina prestationer.
Ska kolla klart på de två sista (!) avsnitten av How I met Your Mother nu och efter det ta en dusch. Kram.
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback