This is my Kingdom

 
Lördag. Har inte alls gjort mycket idag. Vaknade vid 7 då jag somnade rätt tidigt igår och åkte vid 11.30 med Anders till soptippen då han klippt äppelträden hemma hos mamma. Efter det så bar det in till stan för att kika runt lite + fika på Wayne's. Kom hem ca kvart över tre och trots att jag blivit förbjuden att köra automatbil av min körskolelärare så kunde jag inte hålla mig. Tycker det är så kul att köra bil, men inte manuell.

 
 
Pappa har köpt ny telefon och eftersom min krånglar och jag inte vill köpa ny telefon förens iPhone 6 kommer ut, så har jag för tillfället tagit över hans svarta 4. Vet inte om jag ska använda den eller inte men min krånglar så otroligt mycket med batteriet och med touchen så tror det är bästa lösningen för stunden, är dock så mycket appar osv som måste fixas först men det blir anatagligen kvällens projekt.
Imorgon har jag redan bestämt att jag ska ut och springa, och efter det åka till XXL. Förhoppningsvis blir inte kommande vecka lika stressig och jag hinner/orkar med mer träning då jag på sistone märker mer skillnad i styrka och välmående. Har visserligen hunnit med 5 pass under veckan men de har varit på 3 dagar och behöver mer aktivitet än det.

Finns så mycket fint jag vill ha just nu men det får vänta tills nästa månad pga klockan. Fyller år om precis 1 månad och har inte varit exhalterad över att bli 18 förens ett par dagar tillbaka faktiskt. Vet endast att jag ska ut på middag med Pappa & co än så länge. 
Gävle är allt mer diskuterat och känns allt mer läskigare. Ska jag följa med? Ska jag stanna? Kommer det ens bli något? Får reda på mycket information nu de kommande 10 dagarna som antagligen avgör ödet för detta. Ska förhoppningsvis upp den 24e april och kolla. Känns så långt borta men ändå så otroligt nära. 

Imagine Dragons – Hear Me
Imagine Dragons – Tiptoe
Imagine Dragons – Demons
Imagine Dragons – Every Night
Imagine Dragons – Round and Round


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback