Wanted

Önskar jag kunde visa hur mycket jag uppskattar mina fina vänner som alltid finns där 
 
Har tänkt mycket det senaste dygnet på vad jag egentligen vill och vad som är bäst. Hur högt värderar man egentligen sina egna känslor? Ofta skulle man aldrig tillåta att någonting dåligt hände en kompis, men du skulle inte ens hinna blinka innan du bestämt dig för att dina känslor inte är lika mycket värda eller lika viktiga och det gör ingenting om de såras på samma sätt. 
Var en spontan sväng till Alice tillsammans med Linda förut och pratade vilket var skönt.
 
Sänker man sin standard efter ett tag för att man tror man siktar för högt? Ingen borde göra det egentligen och om det är något man reagerar på som man inte tycker är ok i grunden, så ska man inte göra det. Man ska hålla sin standard för att hitta nån som man faktiskt vill vara med. Personer som inte når upp till den kommer endast vara en del utav ens liv en kort period innan man inser att de inte räcker till - Och det är ok.

Jag vill vara med nån som faktiskt håller mig i handen och kramar om mig för att personen vill. Nån som kan få mig att skratta och nån som det känns bra att umgås med. Nån som är intresserad av mina känslor och tankar och inte försöker ändra på något.
Kärlek är så himla förvirrande och ångestfyllt i många fall, men ändå är det den mest självklara saken i världen och utan kärlek vore vi ingenting. För det är den som får oss att gå vidare varje dag.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback