Younger

 
Åkte vid 9 in till stan för att gympass som blev ungefär 2h20min långt med fokus på mage/armar. Gick sedan in till stan från KMTI då det var så otroligt fint väder. Blev på dåligt humör när jag väl kom hem runt 14.30 och varit lite nere utan nån förklaring resten av idag. Tror jag är mer förvirrad nu än någonsin. 
Åker iallafall inte till Gävle nu på Torsdag då vi tagit ett beslut och chansen att flytt sker denna sommar är otroligt liten just nu och vill inte spendera bort två dagar på att åka bil och kolla på en skola som jag inte kommer att gå på ändå. Behöver en dag som jag kan fokusera på plugg och funderar på att ta den på torsdag då jag kanske skippar att åka in till gymmet och springer en runda istället. Kram.
 
Seinabo Sey – Younger
Justin Timberlake – Not a Bad Thing
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback