Lay me by your side

Kom hem ifrån Joakim ungefär runt 22, var väldigt kul att träffa han igen för var så länge sedan - är så skönt att ingenting förändras och att när vi ses så är det precis som om vi hade setts varje dag. Ska imorgon ha en liten "prepdag" inför lovet dvs måla naglar, ansiktsmask osv vilket alltid är trevligt. Var ett tag sen jag hade en "jag" dag faktiskt. 
Har letat efter läppstift jag vill ha inför våren men när jag väl hittat ett jag ville ha ifrån MAC så var det självklart slut igår när jag var där. Har idag kollar runt lite mer och nu hittat ett annat som jag tror jag gillar mer faktiskt. Ska be Anders gå förbi och fixa det åt mig någon dag. Vi får se vad jag gör imorgon kväll men kanske har planer.  Har till veckan planerat att plugga fysik (VIKTIGT), jobba en dag och även åka hem till Sabina på Måndag förmiddag. Ska även fråga Pappa om han kan skjutsa in mig på ett Box pass på Måndag kväll för är inte så säker på att skolkortet gäller på sportlovet, men ska kolla närmare på det imorgon. Godnatt 
 
Sam Smith – Lay Me Down


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback