Valentine's Day ♡


Hade en jättebra alla hjärtans dag igår. Jobbade till ca 15, och åkte sedan hem för att göra mig iordning. Åkte vid 17 in till stan med pappa för han skulle hämta min nya cykel och jag skulle på Martins utställning - som var väldigt bra. Synd att du missade den Lovisa. Träffade My och hennes kompis där för ville inte gå själv, och sedan gick jag vidare och hade en jättetrevlig kväll.
Är alltid så paranoid och är så himla rädd eftersom allt känns så bra och vill inte förstöra det, men jag antar att jag egentligen inte borde tänka på det och det blir som det blir. Bara att hoppas på det bästa. 

 
Kom hem ungefär vid midnatt och idag när jag vaknade så var det massor utav snö ute, är lite synd för hade verkligen sett fram emot att prova min cykel - den är jättefin iallafall och tror nog den blir super. Har precis ätit frukost och hjälpt Linda med lite grejer, tror dock jag ska hålla mig hemma idag då jag ska bort i en hel vecka igen. Vill inte åka. Vill vara här, nästan så jag vill börja skolan igen.

Åhhh! Ville så gärna gå! var den bra?? (bild på din cykel snart?) KRAAAM!!<3

2014-02-16 Time 08:59:37

Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback