When you're losing and your fuse is fireside

Har cyklat runt i Arvika i 5 timmar idag i regnet för att dela ut reklam åt mamma. Började vid 11 och var klar ca 16 och tog då tåget hem blöt och trött. Gick hem vilket tar ca 15 minuter men det var bara skönt efter att ha suttit på en cykel och trampat så länge. Brukar inte göra detta så ofta utan kanske två gånger om året ungefär men det ger iallafall lite extra fickpengar vilket är bra att ha.
Borde verkligen plugga mer på fysiken men kan inte. Har bestämt att imorgon bitti ta en dusch och göra mig iordning, sedan försöka att fokusera på fysiken iallfall 2 timmar tills jag vet om resten utav dagens planer blir av. 
 
Är så himla tacksam att jag har personer att prata med angående livet och när jag behöver någons råd eller kunskap. Tror inte det är så viktigt att jag skriver ut precis vilka det är här men jag är ganska säker på att de vet det själva 

Arctic Monkeys – Fireside


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback