140106

 
Har idag gjort klart labbrapporten för Fysiken så den är off the table, och imorgon ska jag in till stan för att åka till min dermatolog och sedan kolla på en ny cykel då min blev snodd i Oktober. Tror dock de inte hade den jag ville ha i lager om jag minns rätt från när pappa ringde förra veckan men vi får se. 
Är inte alls glad att skolan börjar på Onsdag då hela Januari kommer vara full utav stress, men är dock otroligt lycklig och ganska stolt över att jag lyckats fixa en sån bra praktik under de första två veckorna i Februari. 

Ska bli jätte spännande verkligen och hoppas att det blir så bra som jag tror. När jag pratade med chefen för centret sade han att de kan lägga upp ett 10 dagars schema för mig, men ska ringa i slutet av vecka 3 bara för att dubbelchecka att allt fortfarande går according to plan.
 
Har inte skrivit särskilt mycket på sistone utan bara lagt ut bilder, men det har verkligen inte hänt något. Det jag suttit och gjort på dagarna är suktat efter saker jag vill ha - men känns så dumt att spendera så mycket pengar på materiella saker. 
Jag spenderar ganska mycket pengar på smink, men det är något jag tillåter mig själv att göra. Dock har jag hittat en väska nu, men det kan finnas en möjlighet att åka till Tyskland i vår tilsammans med en vän, det vet jag om ca 2 veckor - och då behöver jag pengar till det istället.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback