Afternoon

 
 
Idag har varit helt okej. Vill fortfarande hem dock, men är skönt att veta att mer än halva veckan nu gått. Endast två dagar kvar. Har ätit mycket idag och speciellt fikat. Gillade inte det mesta av lunchen så åt mos, grönsaker och vatten - och middagen var inte heller god då det var minnestronesoppa (tror jag) som smakade tomat. Eftersom kockarna inte är här efter lunch så gör de iordning middag till mig och en till som bor på centret, och lämnar det i kylskåpet så får vi gå och äta när vi känner för det under kvällen. Vet aldrig vad det blir och var inte gott igår heller då det var paj fylld med bara oliver. 
Betalar för allting ändå eftersom jag bad dem göra middag till mig, men om jag är här nästa vecka så funderar jag på att avbeställa det eftersom de två senaste dagarna så har jag i stort sett kastat bort 85% av maten.

Ska nu se på några serier, sedan tvätta ansiktet. Går och lägger mig runt 22 då det inte finns något annat att göra här - är dock mer sömn än vad jag brukar få. Går upp vid 6 så totalt 8 timmar är helt okej. Höll dock på att somna idag när jag sorterade och räknade glasflaskor inne i labbet.
Pappa har fixat min klocka och jag hoppas den passar nu (kunde ju inte vara där och prova i affären så vi försökte mäta upp innan jag åkte iväg). Längtar så tills på fredag för tror inte jag går hela dagen då heller, och ändå ifall jag gör det så gör det absolut ingenting eftersom jag ska få sova i en säng jag är fimiliar med samt träffa Mamma och Anders.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback