Don't dream of yesterday

 
Längtar så tills min klocka kommer. Idag åkte jag in till stan vid 10 för att ringa praktiken, samt försöka få tid men syon på skolan innan jag och Johan åkte iväg på 1 1/2 timmes pass på gymmet. Kom sedan hem runt 3 och duschade, målade naglarna och åkte iväg till Coop med mamma vid 18 och handlade mat. 
Borde ha pluggat men klarar inte att ta tag i det. Matteprovet är flyttat fram till Torsdag så har ca 2 dagar att plugga på och jag kan verkligen ingenting igen. På ett sätt är det dåligt att vi har prov på saker vi gjorde innan jullovet för man glömmer verkligen bort det mesta. 
Satte mig förut för att kolla igenom det jag kom ihåg att jag förstod då, men fattar inget nu. Tror dock det kommer tillbaka om jag repeterar imorgon. 

Börjar dagen med några timmars biologi imorgon och även om jag älskar biologi så känns det som schemat redan är fullt och att jag inte kommer kunna satsa på ett A som jag vill ha. Fick dock A på min engelska bokrecension som råkade bli ca 6 sidor lång. Läste igenom den ett x antal gånger under loppet om 3 dagar vilket jag aldrig brukar göra.
 
Ska se på någon serie, ta ett glas äppeljuice och sedan försöka sova senast 23.00 då jag måste ta 7 bussen imorgon vilket betyder att jag måste gå upp tidigt. Vissa tycker det är absurt att jag alltid går upp minst 1,5 timme innan jag måste åka - och jag behöver egentligen inte så mycket tid på morgonen. Men den tiden är min egen tid och jag går hellre up 05.30 och tar det lungt än att gå up 06.30 och stressa.
 
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback