///

Borde kanske inte skriva mer men jag måste skriva av mig. Är så stressad, ångestfylld och ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen just nu. Jag vill gråta men kan inte gråta mer för då förstör jag allt jag precis kletat in i huden. 
Min hud får mig att må så otroligt dåligt när den är dålig, som nu. 

När jag var hos min dermatolog för ca 2 veckor sen hade den självklart magiskt blivit 100 gånger bättre så att han bestämde sig för att inte skriva ut medicinen jag ville ha (som jag tidigare haft) utan en kräm som har gjort allt mycket värre. Jag vet att det är hur alla preparat fungerar, man får värre hud och sedan bättre - men tror detta inte är ett sånt fall. Har börjat fått små finnar på axlarna, käklinjen, pannan, ryggen, näsan och hakan - ställen jag inte haft någonting på under två års tid nu.
Kanske låter äckligt och jag förstår det, men jag hade endast problem med ENA kinden innan detta. Nu är det överallt och jag vet inte vad jag ska göra för jag måste vänta ca 6 veckor innan jag ens kan ta kontakt med honom igen, sen nångon månad på väntetid och sedan yttligare någon månad för att alla prover ska ha nått labb osv. 
Är så trött på processen och jag vill bara generellt bra någon gång utan att någonting ska krångla.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback