First and Amistad

 
Anledningen till varför jag inte skrivit på några dagar är att jag inte varit på så bra humör, och alltid när jag försökt har det blivit så negativt att jag inte hittat någon mening i att publicera det.
Har egentligen inte varit på jättebra humör idag heller men på lunch gick jag ut med Linda och Alice och åt på Fontana, fick även några kramar som verkligen behövdes i slutet av dagen. Även sista Spanska lektionen var rolig tack vare Lovisa.
 
Är så otroligt glad att vi flyttat både matte och fysikprovet så vi hinner fokusera på kemin under kommande vecka. Är ganska mycket i skolan nu men bara 23 dagar kvar till praktiken vilket känns väldigt bra.

OPI - Midnight in Moscow 
 
Målade naglarna idag efter att jag hade tagit en dusch, eftersom jag ska ner till Uddevalla imorgon och fira Farmor som fyller 70 - känner dock att det inte kunde hamnat på en värre vecka än denna, men har inte sett henne på hur länge som helst så det blir nog en helt okej dag ändå.
Känner inte att jag har något passande att ha på mig dock så vi får se hur jag gör angående attire imorgon. Kram.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback