Happiness



Fick detta utav Aleksis imorse. Är ganska säker på att pappa sade åt honom att smsa mig eftersom jag var ledsen, men det gör inget för blev fortfarande väldigt glad.
Jag mår bättre nu och har precis pratat med pappa angående allt. Han tyckte jag var duktig som klarar att bo själv så långt från alla och att hemlängtan lägger sig. Vi ska se efter i helgen hur illa det hinner bli, har trots allt bara varit här i två dagar än så länge. 
Var tydligen fest för alla Brazilianare osv här från Göteborg för någon Workshop, och de åker idag. Bor nu själv i hela huset, är lättad faktiskt. Är endast jag och en kille från Northern Ireland som bor här nu (han bor dock i det andra huset med matsalan tvärs över "vägen"). Ska gå och ta min middag nu tänkte jag och sedan ta en efterlängtad dusch. Kram.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback