HAUNT///BED

 
Har verkligen varit en dålig dag idag. Började plugga ca 10 och suttit sedan dess och haft ångest och gråtit i perioder ända fram till 4 då jag bestämde mig för att ringa pappa. Han kom förbi så vi kunde prata om det och sedan åkte jag med hem till honom för att plugga lite tilsammans med Linda och min bror via Skype. Var verkligen jätte negativt inställd på det efter att ha försökt i så många timmar utan det minsta framsteg, men det hjälpte lite. Är så mycket enklare när någon kan berätta precis hur du ska göra för att lösa en viss typ av funktion istället för att gissa dig fram och aldrig riktigt förstå varför eller hur. 
Även om jag inte tror att provet kommer nå godkänt så känner jag mig lite lugnare. Berättade för pappa att jag ville börja i Boxning och han sa att han kan fixa en boxningsäck och handskar till vårat gym. Eftersom jag tänkt börja bo hos honom mer så kan det funka men jag sa att det kan avaktas tills jag officielt åker dit mer än 1 gång i månden. 

Ska bara åka in till stan, göra provet, prova en tröja sett och sedan åka hem. Förhoppningsvis kommer min efterlängtade klocka imorgon men chansen att jag missar den finns då jag är borta från ca 12-16 och det är runt de tiderna DHL brukar komma tyvärr. Har verkligen inte lust att vänta längre eftersom jag inte kommer vara hemma på två veckor. 
Känner inte att jag vill bo själv nu, vill vara kvar här hemma och gå och fika på stan tilsammans med kompisar samt träffa nya människor - men trots det så tror jag praktiken kommer att bli super.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback