Long brown hair and foolish eyes

 
Är ganska stressad, och samtidigt som jag gillar att ha mycket att göra, så hatar jag det.
Ska ut på en skola imorgon och prata om gymnasiet så missar matten men det får vara så nu, ska försöka börja plugga till Kemin imorgon och sedan fixa med ny jacka och högskoleprovsbok så jag kommer någonstans och gör framsteg. Skrev idag en bokrapport på 2,500 ord som vi egentligen skulle göra under vår praktik men väntar helt enkelt med att lämna in den tills dess - Har min favoritbok som jag aldrig skrivit en rapport på och passade därför på så jag slipper läsa en ny eftersom jag inte känner att tiden räcker till för det.
 
Har även muntligt imorgon imorgon i Fysiken/Svenskan, och fick tillbaka rapporten där jag fick det betyg jag trodde - men han sa om jag ändrar några saker kan det höjas så är glad att jag lämnade in den i väldigt god tid så att jag inte känner någon stress över det.
 
Är väldigt tråkigt när jag endast skriver om skolan, men det är det enda som jag hinner med nu för tiden och speciellt efter att vi byter schema. Kommer bli 6 otroligt jobbiga månader men jag måste jobba på att lägga om mina prioriteringar och vardagsrutiner för att maximera allt. Godnatt.
 
The Killers – A Dustland Fairytale


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback