One Time

 
Idag har faktiskt varit en väldigt bra dag. Matteprovet igår gick inte så jättebra men skönt att den ångesten är borta för stunden. Hämtade min klocka idag och den var lite mindre än vad jag trodde, men det är bara positivt då jag inte har jättestora handleder och var rädd att den skulle vara lite överväldigande. Ska försöka fixa storleken på den imorgon så jag kan börja använda den. Fikade även med klassen på Wayne's i Mitt i City vilket var trevligt - Sprang sedan iväg med Linda och köpte två klädesplagg jag behövde och en silver ring.

Imorgon ska jag med på öppet hus från 11.00 till 13.00, och sen åka hem och packa inför Söndag då jaLg ska ner till Uddevalla. Bara tre dagar kvar till praktiken nu (!) Ska nu ta något att dricka och efter det fixa kanterna på naglarna då det blivit lite bortskavt idag. Lägger upp bilder på klockan/ringen imorgon. Kram.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback