Saturday 20140125

 
Håller på att packa inför Praktiken som jag åker till på Måndag. Vet inte riktigt vad jag ska ha med för typ av klädsel dock. De sa "varmt, vattentät och oömmt" men vill inte komma för underdressed heller i typ stövlar och munjacka om jag inte ska vara ute någonting.
Tänkte jeans ungefär och vanliga skor, sedan något "normalt" på överkroppen, typ vanlig tshirt eller linne/blus med cardigan över (ser mer casual ut med cardigan över). Har med allt möjligt än så länge dock så ser ju första dagen vad folk går klädda i ungefär och kan anpassa mig efter det. 
Glömde klockan imorse då jag fick skynda mig till bussenså ska förhoppningsvis in och fixa den imorgon istället innan vi åker ner emot Uddevalla. Ska även hinna måla naglarna men det gör jag nog på kvällen. Är så himla nervös men ska bli så kul ! Godnatt.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback