Say Something, I'm giving up on you

 
14 låter så mycket bättre än 13, och känns så mycket bättre än 13.
Jag är helt insatt på att detta året kommer bli bra - för jag har en miljon saker att göra samtidigt som jag tar med mig det jag lärt mig under föregående år. 
Jag har insett att ingen kan göra dig så lycklig som du själv - iallafall inte just nu i livet. Det behövs ingen annan för att göra dig hel, utan du är du och om du vill något så kommer du klara det på egen hand.
 
Jag kan ibland börja gråta vid tanken på hur länge jag väntat på detta år, på att det ska bli tid nog att påbörja processen som varit min enda motivation inför framtiden de senaste åren.
Det är endast ett drygt år kvar. Ett enda år. Jag kanske har för höga förväntningar, men genom att genomgå detta tror jag att jag kommer skapa en bättre relation till mig själv, mina beslut och min självständighet.
Men ett drygt år är en så otroligt kort tid på något jag väntat på så länge.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback