Tuesday

 
 
Ledig imorgon pga sjuk lärare - kunde inte sitta bättre då jag behöver hela dagen till att plugga inför matten som blev flyttat till Torsdagen istället. Kom hem för ca 1 timme sedan och har sedan dess hunnit äta. Tänkte göra pannkakor men hittade inte äggen av någon anledning som jag vet att vi köpte häromdagen så no pancakes for Felicia idag tyvärr. Kanske går till affären imorgon och skaffar några.

Ska sätta mig och kolla på några serier och sedan plugga matte ett litet tag så jag kommer in i fas lite.
Hann med en snabb Skype konversation med Fredrik & Lovisa också nyss vilket var trevligt, men bättre att jag börjar med att se en serie nu så jag kan lugna ner mig och sedan öppnar matteboken och sätter fart. Godnatt.
 
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback