2014 03 24

 
Kan jag bara få säga hur trött jag är på allting. Behöver en ny start. En bra start.
Åt lunch med Ramona efter vi varit hos skräddaren för att sy in en jacka, och åkte direkt efter det till gymmet med Johan. Blev bara 1h20min och det gick inte alls särskilt bra. Känslan av att vara uppblåst och äcklig sitter fortfarande kvar och hoppas att den försvinner snart. Kunde inte prestera på topp alls. Det enda positiva är att jag märker att mina magmuskler blivit starkare de senaste veckorna vilket gör mig glad.

Jag har en känsla av att de kommande 6 månaderna kommer vara de stressigaste i mitt liv än så länge. Har idag haft en diskussion med pappa ang. karriärval (då jag måste välja linje för universitet inom en väldigt snar framtid).
Om jag ska investera tid och pengar på en 5årig universitetsutbildning utomlands vill jag vara säker att den är bra och att jag gjort 100% rätt val. Är intresserad av marknadsföring men hur stor, eftertraktad och bra karriärsmässigt är det valet ? Inte särskilt. Jag vill ha ett jobb där man kan nå nya nivåer och ha mycket ansvar.

Skolan går inte bra och finner mig själv inte orken till att sitta ner och faktiskt fokusera. Jag förstår absolut att livet går upp och ner men just nu känns verkligen allting otroligt negativt och förvirrande. Kärlek, träning, självkänsla, skola, fritid och framtid är för tillfället helt oklar och jag behöver verkligen några dagar med att strukturera upp allting och lugna ner mig. 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback