Clubmaster


Fick hem mina Aviators idag och jag visste redan att jag tog en ganska stor risk med att beställa ett par pilotglasögon, och tror inte att mitt ansikte riktigt kan bära upp dem helt enkelt. Vissa ser grymma ut i dem men inte jag. Har aldrig tyckt att jag passat i det egentligen men blir så avundsjuk på folk som kan bära upp dem och bestämde mig väll då för att ge dem ett försök.
Funkade ju som sagt inte särskilt bra på mig dock så bestämt mig för att byta modell till ett par Clubmasters. Stod mellan dessa och Aviators men eftersom jag tyckte de var ganska lika mina Wayfarers så valde jag pilot.
Tror det är bäst för mig att hålla mig till de mindre och fyrkantigare bågarna egentligen pga min ansiktsform.
Även om dessa är relativt lika mina Wayfarers så tror jag att de kommer passa min stil och personlighet tusen gånger bättre. Men det får vi se när de anländer någon gång nästa vecka !


 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback