20140306

 
 
Skoldagen började med fysikplugg i någon timme, sedan åkte jag till KMTI i drygt 1 och en halv timme och efter det så åt jag och fixade lite saker. Vår fina mentor hade fixat fika till oss då vi alla var ganska nervösa inför Fysikprovet. Det gick inte bra. Var endast helt säker på 2 utav 12 uppgifter och svarade på kanske 10. Inte fullständigt på alla.
Fick nyss reda på att jag slutar 14.10 imorgon - Tror inte jag slutat så tidigt någonsin ungefär ? På kvällen ska jag på 18 års fest i Karlstad en liten stund innan jag måste ta tåget hem och förbereda mig för Lördagen. Ska bli kul att träffa Lejla och alla igen också ! Ska kolla på någon serie nu, måla om kanterna på naglarna (kanske gör det imorgon dock) och sedan se om jag kan göra klart kemin då jag fick hjälp utav min fina Sabina igår, tack och lov.
Min bror fyller 21 idag men han är tyvärr uppe i Luleå så kan inte träffa honom. Har iallafall ringt och sagt grattis. Kram 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback