F & S



Idag gick jag upp vid 7 för att ta en dusch. Gjorde mig sedan iordning, åt frukost och gick iväg till mitt gamla högstadie ca 10.30. Jobbade fram till 18 med att förbereda allt inför UKM och när det var över ca 20.30 så började vi städa upp allt igen. Alla dekorationer etc var uppsatta igår men eftersom jag var inne i stan på en födelsedagsfest då så kunde jag inte vara med på den delen. Var så kul att träffa min fina Sofia igen då vi knappt ses längre vilket är så himla synd. Älskar att vi fortfarnde kan prata om allt och vara oss själva med varrandra dock. Kom hem ca 21.30 och är så himla trött just nu.  Imorgon ska jag bara ta det lungt för att ladda upp med gym, körskoleteori och plugg på Måndagen. Gick och la mig ca 2 inatt vilket inte var så smart med tanke på att väckarklockan ringde relativt tidigt för en lördag. Första veckan tillbaka i skolan är alltid extra kämpig med allt, men trivs så himla bra med min klass så det underlättat verkligen otroligt 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback