March 25th

 
Imorse var jag så otroligt inställd på att dagen skulle bli negativ och jobbig, men nästan tvärtom. Har jobbat relativt bra fastän det blev mycket småprat. Springturen gick bra och ska bara invänta Linda och sedan färga mitt hår tror jag. Ikväll blir det våfflor med glass till middag då det är våffeldagen, och imorgon ska jag ta mig upp tidigt för att ta tåget in till KMTI och hinna med ett mag/arm pass innan skolan. Hatar att träna armar egentligen och gör det väldigt sällan men antar att det också måste göras ibland.
 
Känslan av att vara stor och uppsvälld har inte lagt sig än, men är dock ganska säker att det är pga pms då det blir såhär mer eller mindre varje månad.  Spanskan idag var också kul, och imorgon kväll efter den sista körkortsteori kursen så ska jag och Lovisa på kurs och tror faktiskt den kommer bli otroligt roligt ! Kram.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback