Hard Out Here

 
Väldigt härligt väder idag. Kom hem för ca 30 min sedan och har redan hunnit både duscha och äta. Körde dryga 1h mage och efter det ett 65 min box pass - jobbigt men kul. Var inga  problem att jag gick dit själv heller, hittade snabbt en partner och vi samarbetade bra.
 
 
 
Kände mig så vårig och positiv imorse så bestämde mig för att ta på mig mina beiga brouges och en ljus jacka istället för min vanliga svarta Barbour International. Började vid 12.15 så tog 11.05 tåget och träffade då min fina Sofia som fyller år idag. Första engelska och svenska lektionen på 10v men det gick väldigt bra. Imorgon står biologi och kemi på schemat vilket inte känns lika lockande om jag ska vara ärlig.

Tror även jag ska beställa klockan nu i veckan då studiebidraget kommit in. Känns verkligen som världens onödigaste utgift men gillade den verkligen och kommer garanterat inte att ångra mig om jag köper en ny exakt likadan - men har fortfarande tvivel då två månaders pengar försvinner på den.
 
Är fortfarande förvirrad kring allt som har med relationer att göra. Vad ska man göra och vad ska jag säga ? Har verkligen inte hetsat så mycket kring det som jag brukar göra med saker, men ändå så vill jag att saker ska utvecklas. Vet dock inte om de gör det eller om det är mitt fel. Försöker att ta dagen som den kommer och om den bidrar med något positivt - så är det bara ett plus.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback