Dropping glasses just to hear them break

Kan inte säga hur glad är att jag har så förstående och bra klasskamrater. Idag började som vanligt men efter två timmar insåg jag att det inte kommer gå. Ville absolut inte missa idag pga matte och fysik, men ibland blir det så och jag gjorde beslutet att stanna hemma.
Imorgon finns det dock inget val, för då är det fysikprov som gäller. Tänkt att repetera på lektionen på morgonen, åka till gymmet på den 4 timmar långa håltimmen och sedan gör provet på eftermiddagslektionen. Tror det är ett bra upplägg för morgondagen och hoppas att allt har lugnat ner sig tills imorgon bitti.
 
Har pluggat ett tag nu och ska fortsätta med det, sedan försöka ta mig iväg till ett möte jag måste vara med på, men vi får se hur jag känner ikväll.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback