Pass Me By

 
Godmorgon. Bestämde mig för att ta sovmorgon idag men vaknade trots det klockan 7. Tänker dock inte åka till skolan förens vid 11 ändå. Första veckan med måndagslektioner på länge vilket känns ganska tråkigt då det var skönt att ha 1 extra helgdag, men som tur är så är lektionerna inte särskilt ansträngande och de 4 timmarna kommer förhoppningsvis att gå relativt fort.

Efters skolan ska jag köra ett styrketräningspass med fokus på mage och efter det ett 65 min box pass. Ska gå själv idag vilket jag aldrig gjort förut, så vi får väll se hur det går då jag är lite smått nervös.
Måste bygga upp min kondition då jag vill sänka min 5km tid med iallafall 2 min, eller det är iallafall mitt första delmål. Har redan sänkt 2 minuter sedan i Tisdags men pressade mig själv mycket mer under gårdagens runda än den i Tisdags, och nu får jag istället jobba på att bygga upp det. 
 
Även varit hos pappa i snart 1 vecka och trivs bra här. Väldigt bra faktiskt. Vet inte vad jag ska göra riktigt angående boende situation då jag inte vill flytta runt - speciellt till så olika miljöer då jag är väldigt mycket själv hos mamma. Ska verkligen försöka tänka ut en situation som känns bekväm. Kram.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback