Rather Be


Trodde att dagen skulle bli jättedryg men det blev den inte. Var så himla härligt väder idag och var skönt att vara ute. Försökte på mig en springrunda idag när jag kom hem men benen kändes tunga med all träningsvärk så gick inte särskilt bra, men var ändå skönt att komma ut en stund i solen. Ska imorgon bitti in till KMTI för mag/arm pass tänkte jag innan min och Lindas körlektion vid 10.
Sedan är det matte och fysik i skolan, efter det yttligare en tur till körskolan för teori i två timmar - och sedan äntligen åka hem. 
Bestämdes idag att jag ska med till Branäs på Torsdag trots allt och kommer ju utan tvekan att bli kul med de flesta utav mina klasskompisar där.  Känns som det är så mycket utanför skoltid som sker just nu bl.a. med körskolan. Det är jättebra att det verkligen är på gång på riktigt dock och gör nästan inget att man kommer hem lite senare nu eftersom det  är ljust ute ganska mycket längre så man blir inte lika trött.
Träffade Sofia på tåget hem idag så de var också en bonus !
 
Clean Bandit – Rather Be (feat. Jess Glynne)


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback