Sunday = Study day

 
Även om fokusen varit dålig under dagen så tror jag att jag iallafall har sett till att organisera alla anteckningar som jag behöver innan provet vilket blev ett par nya sidor. Är så himla orolig inför det och har endast 3 pluggdagar till inför det kvar men hoppas på godkännt. Är så otroligt mycket nya formler och mycket mer att kunna än det var inför det tidigare fysikprovet som faktiskt gick relativt bra mot all förväntan.

Kan inte beskriva hur glad jag är att jag ska få träffa vissa personer nu när skolan börjar igen på Tisdag. 5 veckor är en lång tid när man är van att ses nästan varje dag. Imorgon ska jag upp klockan 6 för att hinna med lite innan jag åker till gymmet med Johan. Just nu är jag så himla sugen på att springa och ser fram emot att få göra det till hög musik. Ska försöka tänka positiva tankar och under morgondagen och slutligen göra mig redo för skolstarten med att måla naglarna etc. Sedan är det upp tidigt på Tisdag morgon och börja vardagen igen. 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback