The people we used to be

 
Vaknade vid 9 idag så var skönt att få lite sovmorgon. Gjorde mig iordning och åkte vid 11 in till stan för att kolla efter jeans. Hittade verkligen de perfekta paret (bra färg, lagom slitet och bra längd !?) men de fanns inte i min storlek och de skulle antagligen inte få en några mer heller så det var verkligen synd, köpte dock ett par vanliga mörkblå då jag ville ha det också.
Har nyss duschat och sitter nu och väntar på att tiden ska gå ungefär. Ska börja göra mig iordning snart kanske. Kom hem runt midnatt igår och det var så otroligt blåsigt. Min cykel hade blåst omkull så nu har den massa repor på sidan men jag antar att det är sånt som händer. Tror det kommer bli kul ikväll, ska hämta Lovisa och My om lite drygt 2 timmar i Kil så ja, Kram.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback