Heal your broken bones

 
Har inte skrivt på hela veckan då jag varit upptagen samt inte hänt något som jag känner behöver skrivas ner här. Iallafall haft en väldigt bra vecka och är så himla lycklig. 
Igår åkte vi iväg och röstade i EU valet vilket känns bra och fick även reda på att jag klarat Matte NP i 3C kusen. Tror aldrig jag varit så himla glad över att vara klar med en kurs i hela mitt liv. Detta innebär att jag aldrig mer behöver öppna en mattebok eller räkna några intergraler eller veta vad andraderivatan av en funktion är. 

Idag har jag haft det otroligt bra. Även igår efter skolan. Och faktiskt nästan varje dag denna vecka. Har gjort väldigt mycket och är nästan klar med allt känns det som. Varit fint väder hela veckan så man har kunnat vara ute utom idag då det åskde, blixtrade och regnade men gjorde inget för dagens planer.
Kom hem runt 23 idag och väntar på att Linda ska komma hem om ca 1h. Kommer antagligen att somna innan det då jag gick upp 7 imorse och inte sovit särskilt bra inatt, men livet känns faktiskt bra.
 
Coldplay – Ink Coldplay – True Love Coldplay – Oceans Coldplay – Midnight - Giorgio Moroder Remix Coldplay – Always in My Head Coldplay – O Coldplay – Ghost Story Coldplay – All Your Friends


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback