When I'm with you

 
Är så himla glad idag. Spenderade 2h10min på gymmet idag och det gick rätt bra. Efter det har jag gått runt på stan i hopp om att finna något att ha på mig på Måndag men fann inget trots att jag var där från 14 till 18. Lunchade även själv på Napoli vilket resulterade i en otroligt snabb måltid men det gick bra. 
Fick min nya silverring idag som jag beställde i veckan då min rosettring hade tappat en sten så kan inte använda den längre. Gillar den väldigt mycket och passar bättre än min förra då den var 1/2 storlek för stor. Ska ikväll inte göra så himla mycket, kanske se på nån serie eller försöka börja på min kemirapport då det skulle vara otroligt skönt att ha den ur vägen inför kommande vecka.
Allting börjar ser ljusare ut just nu. Är 18 om 3 dagar (!?!), träningen idag gick bra, har tillbaka mina riktiga hörlurar och känns som jag funnit en balans mellan skolan och fritiden för tillfället. Kram


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback