Heart's on fire

 
Denna vecka har varit så otroligt mycket upp och ner, men nu känns allt stabilt igen och jag är lycklig. Sover hemma första natten på hela veckan, men behövt ha honom vid mig mer än vanligt nu på grund utav allt.
 
Gav upp pluggandet och bestämde mig för att göra det innan skolan imorgon istället då jag börjar först 14:00, har skrivit halva mitt argumenterande tal i Svenskan & Engelskan, men tycker det är lite krångligt att få med argumenten i starkhetsbedömning + stilfigurer. Har även ett nytt inför retoriken att skriva men eftersom det inte ligger lika nära i kalendern så får det ämnet vänta ett litet tag tills jag kommer på något jag finner trovärdiga argument för.
Känns som jag har mycket som kommer upp nästa vecka. Har heldag i Torsby, Bak med Marknadsgruppen, Två stycken argumenterande tal att utföra, Körlektion (förhoppningsvis sista innan halkbana), Träning och inväntan av resultat från IELTS som jag var och gjorde i Göteborg under helgen. Känns sådär om jag ska vara ärlig... Har även ridning + åka till vår stuga under helgen på schemat. 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback