First of October 2014

Jacka - ? / Scarf - ? / Stickad tröja - Gina Tricot / Jeans - Never Denim / Skor - Ralph Lauren /

Grävde fram denna jacka igår hos mamma, haft den i flera år men glömt bort den helt. Vill byta ut knapparna på den men annars tycker jag faktiskt om den! Minns dock ej var den är ifrån tyvärr.

Och det är verkligen höstväder! Småkyligt men ändå soligt, precis som jag älskar. Har idag spenderat förmiddagen hemma innan jag åkte iväg till Filip för att äta Lunch på Oliven. Efter det har jag fixat med plast och skal till min phone och efter det åkte jag en tur till Ikea med pappa. Påvägen hem bestämde jag mig för att åka till Filip igen så packade fort, fick skjuts och tog tåg sedan buss hem till honom. 
Dock är ingen hemma här eftersom de alla är hos hans ridtränare men känns skönt att jag ändå kan åka hem hit och göra mat eller vad jag nu vill. Kram.
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback