I wanna be your baby

 


Idag har jag äntligen bokat halkbanan. Det känns som ett stort steg till att skaffa förkort, för om jag inte hade tillräckligt mycket kunskaper eller var inte kunde köra acceptabelt hade jag ju inte fått boka den. Nu är det enda att jag kör lite för fort och det vet jag, men händer så lätt för mig. Spänner mig hela tiden men min körskolelärare trodde att det skulle ordna sig efter halkbanan för man får lite annat perspektiv då, och upptäcker att man faktiskt inte kan köra för fort - för då kan mycket hända som man inte räknar med på en vanlig väg.

Iallafall, har varit lite snurrig idag med, men trots inget jag känner jag måste hoppa över skolan för. Hämtat mina byxor hos skräddaren och packat inför morgondagen. 
Skulle ha tränat idag, men blev mer eller mindre förbjuden att anstränga mig idag eftersom jag skulle dit själv och blir snurrig utan varning med jämna mellanrum och antar att det bara är eftereffekter, blev informerad att det skulle gå över inom 10 dagar och det har gått 3 tror jag. Skall dock dit imorgon bitti vid 10 innan skolan för ett pass med fokus på rumpa + ben. 
 
Beställt en klänning och hoppas den passar, är alltid så svår för de flesta är för långa eller för stora och orkar inte gå och sy in varje klädesplagg jag har för känns redan som jag varit hos skräddaren alldeles för mycket.


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback