Somebody to You


Efter ha spenderat hela helgen uppe i stugan, har jag bestämt mig för att börja jobba på en ny blogg. Vet dock inte när eller om den kommer bli klar nån gång - och om jag ens har tid, för just nu är det så mycket med praktik, gymnasiearbete, UF, körkort, träning, Projekt och fortfarande ha tid till vänner + pojkvän... och gärna fritid. Skall på på onsdag umgås med Sofia och Sabina, skära i pumpor och prata om allt som vi missat eftersom vi inte träfats på ett tag, skall träna tisdag + onsdag + torsdag och på torsdag skall jag och Filip förbereda allt. Han kommer hem från London först på natten till Torsdag och saknar honom redan massor fast det bara gått två dagar lite drygt.
 
Skall strax ut och köra då jag känner att jag måste träna på att göra det i mörker, speciellt eftersom halkbanan ligger på eftermiddagen vilket gör mig otroligt nervös. Imorgon är det jobb + skolaarbete på schemat. 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback