Wildest Dreams

Denna dag har varit väldigt bra, vaknade upp till sms från min älskling eftersom han åkte iväg till London inatt. Vid 9 stod jag på KMTI och körde ett armpass som jag inte gjort på hur länge som helst, så körde lite lättare vikter och 3 repetitioner istället för 4 men kändes skönt, jag brukade hata armpass men tror det var för jag blev uttråkad på min rutin med exakt samma övningar varje gång så skall försöka kolla upp lite olika och byta ut varranan vecka eller så

 
Jag kom hem och åkte nästan direkt och hämtade en kompis för att göra mat till honom och umgicks lite tills jag tog tag i att städa vårt gym + hundhuset så nu ser det bra ut där också. Efter det städade jag mitt rum när jag ändå var pågång, samt åkte till mamma och hämtade lite smink inför Halloween som är på fredag. Spelade även lite på min gitarr som jag saknar så. Känns dock så fel att flytta den till pappa, blir nästan bättre att jag måste åka till mamma för att spela för då blir det inte lika ofta men älskar alltid de stunderna.
Och hur skulle detta kunna vara en dålig dag när 1989 äntligen har släppts !? Blev jättesugen på ob'oy förut men inte säker att jag orkar åka ut i blåsten och mörkret till Ica igen då jag precis duschat och bytt om till pyjamas. Skall påbörja och avsluta lite skolarbeten framåt ikväll, kram.
 
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback