Talk about Love


Ska upp tidigt imorgon för ett gympass - Har tänkt köra armar och mage då jag börjat köra det varje måndag och känns som men bra början på en ny vecka. Slutar tidigt imorgon pga inställd Svenska men värderar en tidig eftermiddag mer än en sovmorgon. Fick altså reda på att redovinsningen jag suttit med ett x antal timmar idag är flyttad en vecka framåt. Nu är den dock gjord så har inte den att oroa mig för längre.
 
Mår bra ikväll och tror jag sakta men säkert börjat bygga upp mina gränser igen i hur man behandlar en person och att jag kan värdera att min tid är lika dyrbar som alla andras och tänker därför inte slösa den på någon som inte är värd den. Har helt ärligt inte tillräckligt många timmar på ett dygn för att låta sådana personer in i mitt liv just nu och det är bara bra. 
 
"Some women choose to follow men, and some women choose to follow their dreams. If you're wondering which way to go, remember that your career will never wake up and tell you that it doesn't love you anymore".
 
Rascal Flatts – Life Is A Highway


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback