Lättnad

Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Sprang 5km imorse och tog med mig vikter ut i trädgården i det fina vädret för att avsluta med squats och lite övningar med medicinboll. 
Tog en dusch efter det och åkte med Aleksis till frisören. Efter det har jag målat naglarna, planerat, diskuterat, cyklat och haft skype samtal. Är så nervös inför imorgon och hoppas att det kommer gå bra.
 
Imorgon ska jag köra ben och brukade vara min favoritkroppsdel att träna men inte längre. Känner att jag är inne i en svacka och att jag inte gör några framsteg. Vet inte om det är för att jag blivit påverkad av att jag varit orolig och förvirrad i sinnet eller om det beror på något annat. Hoppas dock det försvinner snart.  Kram.
 
Danielle Bradbery – Danielle Bradbery
 


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback