Railroad Tracks

 
Har varit en bra vecka trots att jag gått runt med en förkylning. Ska stanna hemma imorgon då jag få lite lugn och fokusera på att bli frisk så mina vardagliga rutiner kan återgå till sitt normala läge med mat, träning och andra aktiviteter utanför skolan.

Veckan har bestått av Möten, Kickoff, 12h case, Körlektion, Utvecklingssamtal och stress. Har brutit ut i tårar två gånger denna vecka för skolan, min hud och allt kring det som helt enkelt blev för mycket vid stunden. Har inte sovit särskilt bra heller så känns skönt att ta helgen + imorgon att återhämta mig och vara tillbaka på Måndag med mitt vanliga jag. Vill köra stenhård träning nästa vecka då jag endast varit på gymmet denna måndag + kurs igår. Även förra veckan fick en skippar dagar pga inbjudan till event efter skoltid - men nästa vecka ska jag prioritera det på top.
 
Hade planer inför imorgonkväll men de kommer inte bli av. Har precis tagit en dusch och ska nog se på några serier jag missat denna vecka för att hålla mig updaterad. Kram.
 
Twin Forks – Kiss Me Darling


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback