Säg bara till När, Var, Hur

Sista veckan innan det efterlängtade påsklovet imorgon. Min förkylning tog över helt i Fredags och var hemma hela dagen. Igår mådde jag bättre, dock inte på topp. Var ute på en joggingrunda med Loke då jag hade så mycket energi att göra av med även om jag vet att det inte var det bästa för halsen, har fortfarande mycket energi men ska till gymmet för första gången på 1 vecka imorgon efter skolan då jag känner mig bra i kroppen idag. 

Har idag varit i Karlstad i några timmar, och har nyss kommit in från en cykeltur för att lyssna på musik och tänka. Vet inte riktigt vad jag ska känna och önskar allt var lika enkelt som det ser ut att vara. Har inte tid att tänka på känslor just nu och vill bara följa mina rutiner då det gör att jag kan hålla oönskade tankar borta i många fall. Men samtidigt vill jag ta itu med dem och utvecklas, men hur tar man det steget ? Eller borde man ens göra det ?
 
Daniel Adams-Ray – Dum av dig


Comment this post here

Name
Remember me

E-mail

URL

Comment

Trackback